Po njegovim riječima takvom bi privatizacijom brodogradnja u Hrvatskoj postala montažnim poduzećima u koja bi novi vlasnici doveli jeftinu radnu snagu, oprema bi se dovozila iz zemalja iz kojih potječu vlasnici brodogradilišta pa bi u Hrvatskoj, smatra Bulić, "ubrzo nestalo malo i srednje poduzetništvo koji se bavi industrijskom proizvodnjom".
"Nisam siguran da ljudi koji odlučuju o tome znaju da je više od 40 tisuća radnika izravno ili neizravno povezano s hrvatskom brodogradnjom te da je više od deset tisuća radnika zaposleno u hrvatskim brodogradilištima", kazao je Bulić. Dodao je da su kapitalističke zemlje, koje su više od 40 godina bile u sustavu u kojem je Hrvatska danas, ostavili brodogradnju u državnom vlasništvu.
Ocijenivši da bi posljedice takve privatizacije bile opasne, objasnio je da bi se, među ostalim, promijenila i demografska slika gradova u kojima se nalaze brodogradilišta, sa svim negativnostima koje nose takve promjene.