Sony je također objavio drugo upozorenje o svojoj dobiti za ovu godinu, predviđajući neto gubitak od 10 milijardi jena (90 milijuna dolara), u svojoj fiskalnoj godini koja završava u ožujku 2006, uglavnom zbog jednokratnih troškova restrukturiranja.
Kompanija će smanjiti svoju bazu troškova za 200 milijardi jena (1,8 milijardi dolara) te prodati ili zatvoriti 11 od svojih 65 proizvodnih pogona, najavio je Stringer, novi izvršni direktor Sonyja, predstavljajući svoj trogodišnji poslovni plan oporavka.
Taj plan smatra se prvim velikim testom za tog Britanca, prvog stranca na čelu Sonya u njegovoj 60-godišnjoj povijesti, koji je u kompaniju stigao u ožujku. Izjavio je da se kompanija mora fokusirati na tri područja, elektroniku, video igre i zabavu.
"Moramo se fokusirati selektivno i agresivno kako bismo bili prva potrošačko elektroničko zabavljačka kompanija na planeti", rekao je Stringer.
Oštra cjenovna konkurencija i gubitak tržišnog udjela od njegovih rivala uzrokovali su da Sony zabilježi prvi tromjesečni gubitak u tri mjeseca do kraja lipnja te drastično smanji svoje ovogodišnje procjene poslovanja.
Kompanija je u 2003. već najavila otpuštanje 20.000 radnika u razdoblju od tri godine u sklopu plana "Transformacija 60", kako bi srezala troškove.