Po tom bi se sporazumu od početka 2006. u Zastavinoj tvornici u Kragujevcu trebali početi montirati Fiatovi automobili marke Punto. U početnoj bi se fazi u srpskoj tvornici trebalo montirati 10 tisuća automobila godiš0nje.
Zastava bi po pisanju srpskih medija trebala dobiti pravo i na postupnu pojačanu proizvodnju u srpskim tvornicama svih sastavnih dijelova koji će se u početku isporučivati iz Italije. Ostale pojedinosti sporazuma s Fiatom zasad nisu poznate.
Suradnja Fiata i Zastave započela je 50-ih godina prošlog stoljeća a prekinuta je početkom 90-ih godina zbog međunarodnih sankcija protiv Srbije. U 2004. je nakon dugotrajnih pregovora riješeno pitanje starih Zastavinih dugova prema Fiatu koji se odrekao 70 posto svojih potraživanja ukupne vrijednosti 42,5 milijuna eura.
Srpski ministar gospodarstva Predrag Bubalo ranije je izjavio da će Zastava ubuduće proizvoditi i stare Fiatove modele po nekadašnjim ugovorima o licenci. Nadalje, suradnja s Fiatom ne isključuje ni mogućnost suradnje s drugim proizvođačima automobila.
Zastava je restrukturirana 2002. pa danas zapošljava svega 3.500 radnika umjesto nekadašnjih 13 tisuća.