"U kosturu kita" varijacija je na Kafkinu priču "Pred zakonom" u kojoj običan čovjek godinama čeka ispred vrata Zakona, ali ga čuvar ne pušta unutra. Posve malaksao, prije svoje smrti, čovjek pita čuvara zašto nitko osim njega nije došao ispred vrata, a čuvar mu odgovara kako su vrata otvorena samo za njega i da će ih nakon njegove smrti zatvoriti.
To mi je najdraža od 22 predstave s našeg repertoara jer, iako je rađena prije više od deset godina, sažima najvažnije vrijednosti, rekao je Barba.
Na Barbin rad iznimno je utjecao studijski posjet Indiji, a preko predstave "U kosturu kita" Barba uvodi gledatelje u avanturu otkrivanja ritualnog kazališta.
Večerašnja verzija predstave bit će odigrana na engleskom, ali je ta kazališna skupina izvodi i na talijanskom i španjolskom.
Eugenio Barba, jedno od najvećih majstorskih imena suvremenog kazališta, 1964. je okupio grupu mladih ljudi i tako stvorio "Odin". Govoreći o različitom nacionalnom sastavu glumaca tog kazališta, Barba je rekao kako upravo iz te različitosti izvlači osobnu inspiraciju.
Odin je norveško božanstvo rata i iracionalnih sila, ali i božanstvo mudrosti, te stoga predstavlja tamne sile koje žive u svakome od nas, rekao je Barba.
Kazalište "Odin" slično je azijskom klasičnom teatru u kojem, što su glumci stariji to im je predstava zrelija, ustvrdio je Barba.