Govoreći na seminaru o marketingu i zaštiti autohtonih prehrambenih proizvoda koji se održava u sklopu 81. Jesenskog međunarodnog zagrebačkog velesajma (JMZV), Kovačević je kazao kako autohtoni proizvodi sve više privlače potrošače te kako bi kroz turističku ponudu mogli postati značajan izvozni hrvatski brand.
Kovačević je kazao kako Hrvatskoj nedostaje organizirani sustav nadzora, kontrole i marketinške promocije autohtonih proizvoda te kako u narednom razdoblju treba poduzeti mjere koje će osigurati tržišnu poziciju tih proizvoda.
Autohtoni proizvodi sve više privlače pažnju potrošača koji su, kako je pojasnio Kovačević, sve educiraniji, znaju što žele i za dobru kvalitetu spremni su platiti veću cijenu.
Kovačević je govorio i o aktivnostima koje Ministarstvo poljoprivrede provodi u području autohtonih proizvoda. Spomenuo je projekt 'Poticanje gospodarstva i zapošljavanja u prehrambenom sektoru' koji se provodi u suradnji s Njemačkim društvom za tehničku suradnju (GTZ) kao i Operativni program potpore proizvodnji Slavonskog kulena.
Cilj tih projekata je zaštita autohtonih mesnih proizvoda kao i povećanje konkurentnosti hrvatskog prehrambenog sektora, rekao je Kovačević.