Ugovor je bio potpisan s važenjem do 15. rujna ove godine, a prema njemu dogovor između Wind Jet-a i Air Adriatic-a bio je da u bazi u Cataniji budu locirani zrakoplovi, rezervni dijelovi, kao i tehničko osoblje Air Adriatica.
Kako taj dogovor od strane Wind Jeta nije ispoštivan, Air Adriatic je bio prisiljen, uslijed stalnih izmjena baza i destinacija, tehničke dijelove, kao i ljudstvo, slati iz jedne u drugu dislociranu bazu uslijed čega je povremeno dolazilo i do zakašnjenja, pojašnjavaju iz hrvatske tvrtke.
No, i ta su zakašnjenja, drže, tek neznatna šteta naspram one do koje bi došlo usljed izostanka tehničkog pregleda zrakoplova nauštrb sigurnosti putnika koja im je od primarnog značaja.
U Air Adriaticu ističu da je navedene razloge Wind Jet pokušao iskoristiti za smanjenje svojih financijskih obaveza prema Air Adriatic-u, što je za hrvatsku tvrtku, obzirom na brojne upite za njihovim zrakoplovima, bilo neprihvatljivo. Dodaju da će posade i djelatnici Air Adriatic-a iz baza u Cataniji i Palermu biti u najskorije vrijeme raspoređeni u ostale baze Air Adriatica.
Air Adriatic je Wind Jetu iznajmljivao dva zrakoplova tipa MD-82, a iz domaće tvrtke naglašavaju da ugovor nije raskinut zbog kvarova jer ih nije bilo.
Prema pisanju današnjeg izdanja talijanskog lista Corriere della Sera, Wind Jet je otkazao suradnju sa Air Adriaticom, jer navodno ne može pružiti tražene standarde. Wind Jet je od hrvatskog zrakoplovnog poduzeća iznajmljivala zrakoplove za letove u Italiji i Europi.
List piše kako je i kompanija My Way najavila raskid odnosa s kompanijom Air Adriatic.
Inače, Air Adriatic ima u svojoj floti pet zrakoplova tipa MD-82 i dva zrakoplova MD-83, te zrakoplov Piper Navajo.