Uz to, Istraturist bilježi 7.000 noćenja više u odnosu na isti dan lani, a navedenom povećanju najviše su doprinijele značajne investicije u sve kampove koji su ovu sezonu dočekali sa po dvije zvjezdice više.
Prema riječima direktorice marketinga i prodaje Sol Melia-e Manuela Kraljević, management kompanije Istraturista, interes za kampove te tvrtke ove je godine naglo porastao.
"Zbog svog atraktivnog novog izgleda, hortikulturalne obnove, niza sadržaja namijenjenih zabavi djece i odraslih te dakako, prirodnih ljepota, kampovi su maksimalno popunjeni i traži se mjesto više", istaknula je Kraljević.
Pritom je izrazila zadovoljstvo učinkom koji je Istraturist izazvao na kamping tržištu te činjenicom što je nakon višegodišnjih ulaganja u čvrste objekte osnažen i ovaj segment ponude.
Istraturist čini sedam hotela, četiri turistička naselja te pet autokampova s ukupno 20.000 ležaja, od čega je 54 posto u čvrstim objektima (21 posto u hotelima, a 33 posto u turističkim naseljima).
Prema podacima iz 2004. godine ta tvrtka čini 10 posto turističkog tržišta Istre te 4 posto hrvatskog tržišta, a lani su u smještajnim kapacitetima Istraturista, koji je u većinskom vlasništvu Zagrebačke banke, boravilo 304 tisuće gostiju, koji su ukupno ostvarili 1,718.425 noćenja.