Kako je na otvaranju istaknula starija izvršna potpredsjednica za strateške poslove Agrokora Ljerka Puljić, rast tržišta zdravlja i ljepote jedan je od razloga ulaska Agrokora u taj segment.
Veliko iskustvo Konzuma u maloprodajnom poslovanju te "know-how" omogućit će Kozmu snažnu kompetetivnu prednost, dodala je Puljić, naglasivši kako vjeruje da je ovo još jedan u nizu uspješnih projekata Agrokora.
Predsjednik Uprave Konzuma Drago Munjiza istaknuo je kako je plan do kraja godine otvoriti 10 prodavaonica Kozma, a do 2010. godine još 100-tinjak prodavaonica u cijeloj zemlji. Otvaranjem Kozmo prodavaonica zaposlit će se više od 600 novih djelatnika.
Cilj Kozma, kako je kazao direktor projekta Dubravko Scherr, je zadovoljiti potrošače vrhunskom uslugom i najširim asortimanom robnih marki. Vizija je, dodao je, postati vodeći maloprodajni lanac u kategoriji "zdravlja i ljepote".
U prvoj Kozmo prodavaonici, otvorenoj danas u Zagrebu na okretištu Remiza, nalazi se oko 7.000 proizvoda namjenjenih njezi i uljepšavanju lica i tijela, održavanju doma, njezi beba te proizvoda za očuvanje zdravlja i vitalnosti. Uz niz svjetskih brandova u asortimanu Kozma značajan udio zauzimaju domaći proizvođači.
(Hina) xtp yds