Ocjenu i klasifikaciju marki provodila je, na osnovi podataka istraživačkih kuća ACNielsen i COMCON, nezavisno stgručno povjerenstvo sastavljeno od meritornih stručnjaka s područja marketinga, brandinga te samih potrošača. Ukupno su za nagradu i pravo nošenja znaka kandidirale 1033 robne marke koje drže vodeće pozicije na tržištu po obujmu prodaje te prepoznatljivosti branda na tržištu Rusije.
Od mogućih 400, Vegeta je dobila 385 bodova, i nalazi se u skupini od 388 brandova koji su dobili pravo nošenja znaka Superbrand na vrlo zahtjevnom ruskom tržištu, naglašavaju iz Podravke.
Među dobitnicima znaka prevladavaju brandovi poznatih multinacionalnih kompanija te domaćih ruskih, tako da je Vegeta jedan od vrlo rijetkih brandova s područja istočne Europe koji ima pravo nošenja statusa Superbrand.
Inače, Superbrands International ima sjedište u Londonu, a Rusija je jedna od 45 zemalja u kojima ima svoje filijale.
Podravka na tržištu Rusije djeluje već nekoliko desetljeća, a uz Vegetu na to tržište izvozi i juhe, te dječju hranu. S obzirom na veličinu i zahtjevnost tržišta, Rusija je u Podravkinoj strategiji označena kao jedna od zemalja u kojima će se tvrtka ubrzano razvijati i povećavati svoje poslovanje.
Koprivnička industrija lani je na tržištu istočne Europe ostvarila prihod od prodaje od 114 milijuna kuna, od čega je velika većina prihoda ostvarena upravo na tržištu Rusije.