Na tržištu osobnih i lakih komercijalnih vozila zapadne Europe, na kojemu je u prvih šest mjeseci prodano ukupno 8,86 milijuna vozila, Peugeot je sa 687 tisuća vozila zabilježio pad od 4,2 posto u odnosu na 717 tisuća u prvih šest mjeseci 2004. godine i ostvario 7,8 postotni tržišni udio u tom segmentu.
Pritom je prodano 599 tisuća osobnih vozila, što predstavlja pad od 4,8 posto i 88 tisuća lakih komercijalnih vozila ili 0,1 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Na tržištima izvan zapadne Europe, Peugeot je prodao 365 tisuća vozila, što u odnosu na 331 tisuću iz istog razdoblja prošle godine, predstavlja porast od 10,3 posto.
Najveći porast zabilježeni su u Argentini, za 54 posto i Brazilu, 31 posto, a značajni porasti prodaje ostvareni su i u Kini, Južnoj Africi i Rumunjskoj.
U središnjoj Europi (Poljska, Mađarska, Slovačka, Češka, Slovenija i Hrvatska), porast prodaje Peugeot je ostvario jedino u Slovačkoj.
U Hrvatskoj, Peugeot je prema podacima agencije Promocija Plus, u prvih šest mjeseci prodao 2.971 novi osobni automobil i zauzeo tržišni udjel od 8,2 posto. Nalazi se na četvrtom mjestu po prodaji iza Opela, Renaulta i Volkswagena.