Vlada će, vjerojatno, poslati još neke zakone i reforme, rekao je Šeks zastupnicima koji su pristali da se dnevni red 15. sjednice danas dopuni prijedlogom rebalansa državnog proračuna za 2005.
Uz poruku da bi konkurencija u pomorskom prometu trebala podići kvalitetu usluga i bolje povezati otoke, Sabor je zaključio sinoć započetu raspravu o Prijedlogu zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu.
Zastupnici ističu da tržišni pristup, odnosno koncesioniranje pomorskih linija, ne smije dovesti do pada postignutog standarda, da se mora naći prostor za hrvatske brodare i zastavu, zapošljavanje hrvatskih ljudi.
Ako jedini kriterij bude visina koncesijske naknade to može ići na štetu kvalitete, istaknuli su zastupnici, tražeći da se pritom vodi računa i o tehničkim i sigurnosnim uvjetima broda.
Da se ti uvjeti do sada baš i nisu poštivali, upozorilo je nekoliko oporbenih zastupnika, spominjući primjer splitske tvrtke Sem.
Sem je, naveo je Marin Jurjević (SDP) dobio najisplativiju koncesiju na liniji Split-Supetar, a njegov brod prije nekoliko dana zbog nevremena nije mogao isploviti iz splitske luke, iako su uredno isplovili Jadrolinijini brodovi, potom nije mogao iskrcati putnike, a u konačnici je udario u Jadrolinijin brod.
Zastupnici traže i da se jasno utvrdi sudbina državnog brodara Jadrolinije, odnosno da se kaže treba li i kako ta tvrtka ići u privatizaciju.
Sabor je rad nastavio raspravom o zakonskom prijedlogu prema kojemu bi se uvele markice na kavu.