Seminar su su priredila Sveučilišta u Zagrebu i Dubrovniku i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa u suradnji s austrijskim, češkim i talijanskim stručnjacima.
Po riječima profesorice zagrebačkog Sveučilišta Melite Kovačević zajednički su studiji, zapravo, bit provedbe Bolonjskog procesa. Ipak upozorila je da ni u Europi još nema posve jasnih odrednica o tomu što su zajednički studiji niti postoji sustav kojih ih "prepoznaje".
Kad je pak riječ o hrvatskim iskustvima u provedbi zajedničkih studija, istaknula je da se u nas razvijaju mehanizmi koji će to omogućiti, ali da je to dugotrajan proces. Također je rekla da pridruženi studiji pretpostavljaju kako je već puno učinjeno u provedbi Bolonjskog procesa te da će se takvi studiji lakše ostvariti nego zajedničke diplome koje će dobiti studenti kad ih završe.
Na skupu je bilo riječi i o odnosu medija i Bolonjskog procesa. Istaknuto je da je široj zajednici puno toga nejasno kad je riječ o Bolonjskom procesu i ocijenjeno da su uzroci nedostatak njegova sustavna praćenja u medijima.