To je jedan od prvih Bandićevih poteza nakon što je u utorak, na konstituirajućoj sjednici Skupštine, preuzeo mandat gradonačelnika.
Po novom prijedlogu, broj ureda, zavoda i službi smanjit će se s 19 na 14 i to spajanjem više srodnih ureda, s tim da će se osnovati i dva nova: Ured gradonačelnika i Kontrolni ured koji će obavljati reviziju ostalih ureda i pratiti njihovu učinkovitost.
Time će se, uz ostalo, prekinuti praksa dopisivanja među uredima u korist obveze rješavanja problema, ocijenio je Bandić.
"Dužnost javnoga sektora nije nezainteresirano vođenje dugotrajnih birokratskih postupaka, već sustavno i kvalificirano rješavanje problema", rekao je Bandić prigodom svog inauguracijskog govora na skupštinskoj sjednici obećavši tada da će "brzo i odlučno" provesti radikalnu reformu i nastojati posve izmijeniti način rada i mentalitet gradske uprave: od udobnog života na proračunu, u učinkovitu, kreativnu i odgovornu javnu službu.
Bandić je potpisao zahtjev gradskim službenicima od razine načelnika odjela sve do pročelnika ureda u kojem traži da mu, nakon lokalnih izbora, stave mandate na raspolaganje, a njihove ostavke očekuje već ovaj tjedan. Najavio je i osposobljavanje novih mladih stručnjaka za rad u gradskim službama.
Bandićev prijedlog novog ustroja gradske uprave na prvoj sjednici Gradske skupštine u novom sazivu, 28. lipnja, razmotrit će novi gradski zastupnici, a prihvate li ga, Gradsko poglavarstvo bi "po novom" trebalo početi raditi od sredine srpnja.
Među narednim potezima koje je Mandić najavio je postupna reorganizacija trgovačkih društava posebno prometno-komunalnih i privatizacija nekih od njih te uspostava javne kontrole trošenja u gradskom proračunu.