Istaknuli su to na današnjem susretu s novinarima Optimin direktor prodaje Zoran Zadro te direktor sektora za brigu o korisnicima Ivan Drčec, kazavši da su za poslovne korisnika, osim klasičnog telefonskog priključivanja razvili i novi sustav IPCentrex, temeljen na američkoj tehnologiji Avaya. Taj sustav, pojasnili su, putem posebnih IP telefona zamjenjuje kućne telefonske centrale u tvrtkama, a o konfiguraciji i održavanju brine Optima Telekom iz svoga sjedišta u Buzinu.
Prednost toga sustava je, kako su kazali, što su na IP telefonima dostupni razni sadržaji (imenik, pregled poziva, web servisi, contact centar i drugo), ali i u uštedama na troškovima za korisnike, koju procjenjuju od 15 do 20 posto.
U vezi građana kazali su da su početkom ovoga tjedna T-HT-u uputili zahtjeve za prebacivanje 20-ak privatnih korisnika na svoju mrežu, a kako T-HT sukladno odluci Agencije za telekomunikacije za to ima rok od pet dana prvi bi takvi korisnici trebali biti uključeni danas ili idući tjedan.
Dodali su i da su T-HT-u za to prebacivanje odnosno za uslugu predodabira operatera već uplatili nešto više od milijun kuna.
(Hina) xtam yds