WASHINGTON, 10. lipnja 2005. (Hina/Reuters) - Ako imate "baby face"vjerojatno ćete lako osvojiti srca ali ne i glasove birača, pokazalaje studija sveučilišta Princeton provedena na studentima koji su,gledajući fotografije, morali
odlučiti koji su kandidati kompetentnijiza visoke položaje.
WASHINGTON, 10. lipnja 2005. (Hina/Reuters) - Ako imate "baby
face" vjerojatno ćete lako osvojiti srca ali ne i glasove birača, pokazala je
studija sveučilišta Princeton provedena na studentima koji su, gledajući
fotografije, morali odlučiti koji su kandidati kompetentniji za visoke
položaje. Više od 800 studenata imalo je sekundu vremena pogledati slike stvarnih
kandidata, pobjednika i gubitnika, za američki Kongres. Njihov je zadatak bio
da izaberu kandidate za koje smatraju da su pobjedili ili da će pobijediti, te
da obrazlože svoj izbor.
Studenti su u 68,8 posto slučajeva dobro izabrali, a skloniji su bili
izabrati osobe koje su izgledale zrelije, izbjegavajući "slatke face."
"Premda želimo vjerovati da ne prosuđujemo knjigu po koricama, osobine
poput sladunjavosti uvelike utječu na ljudsko ponašanje, i to u tren oka",
tvrde američki znanstvenici.