U svibnju je prodano 537 ili 8,6 posto više automobila nego u travnju ali istodobno i za 45 ili 0,66 posto manje nego u svibnju prošle godine, podaci su specijalizirane agencije Promocija Plus.
Tržišni lider među markama i dalje je Opel, sa 4.636 prodanih automobila u prvih pet mjeseci i tržišnim udjelom od 16,2 posto. Na drugom mjestu po prodaji na hrvatskom tržištu je Renault. Taj francuski proizvođač prodao je u prvih pet mjeseci u Hrvatskoj 3.236 automobila, što predstavlja 11,31 postotni tržišni udjel.
Volkswagen je na trećem mjestu s tržišnih udjelom od 9,75 posto, koji je postigao prodavši 2.791 automobil. Među prvih pet još su Peugeot (2.405 automobila, tržišni udjel 8,4 posto) i Škoda (2.222 automobila, udjel na tržištu 7,76 posto).
Među modelima, vodstvo iz travnja zadržala je Opel Astra koje je u svibnju prodano 493 čime je ostvarila tržišni udjel od 7,32 posto. Od početka godine do kraja svibnja, pak, u Hrvatskoj je prodano 2.275 Opelovih Astri. Model Corsa istog proizvođača drži drugo mjesto sa 434 prodana primjerka u svibnu i 1.758 od početka godine do kraja svibnja, a među prvih pet još su Renault Clio, Škoda Fabia i Volkswagen Golf.
Po regijama, najviše automobila u prvih pet mjeseci prodano je na širem području Zagreba, njih 10.313 ili 36 posto ukupno prodanih u prvih pet mjeseci. Slijedi Primorsko-goranska županija gdje je prodano 2.400 automobila (8,39 posto), Splitsko-dalmatinska (2.378 ili 8,31 posto) i Istarska županija (2.378 ili 8,31 posto).
Najmanje ih je pak prodano u Požeško - slavonskoj (297), Virovitičko - podravskoj (265) i Ličko - senjskoj županiji (187).