Iako su kroz kapelski masiv probijene dvije cijevi, prometovat će se dvosmjerno samo kroz desnu, zapadnu cijev, a lijeva cijev služit će za slučaj nezgode u tunelu, koji je inače vrlo visoke razine sigurnosti, rekao je predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Mario Crnjak pri današnjem obilasku gradilišta.
Izgradnja i potpun dovršetak tunela "Male kapele", duga 5760 metara, stoji oko 80 milijuna eura odnosno 14 milijuna eura po kilometru, pa se ubraja u vrlo isplative tunele u usporedbi s ostalim koji su građeni na autocesti Zagreb - Split, dodao je Crnjak.
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta rekao je da svi radovi teku po planu te da će i tehnički pregled biti završen kako je i planirano, što znači da će tunel "Mala kapela" biti pušten u promet u zadnjem tjednu lipnja ove godine. "Vjerojatno će to biti i prije 30. lipnja, još nije utvrđen točan datum, ali će on biti bar nekoliko dana prije, jer čim bude sve gotovo, nema razloga čekati predviđen rok", rekao je Kalmeta.
Dodao je da će se u tom roku pustiti i ostale dionice na autocesti.
I ministrica Marina Matulović-Dropulić rekla je da bi autocesta od Zagreba do Splita morala u cijelosti profunkcionirati i prije 30. lipnja.
Ministar Kalmeta susreo se i s bivšim radnicima talijanske tvrtke "Copconstrutori" koja je probijala tunel "Malu kapelu" i koja je ostala dužna više plaća radnicima i kooperantima u Hrvatskoj. "Radi se o ljudskim sudbinama jer im je talijanska tvrtka ostala dužna, a oni moraju živjeti, a to je velik problem", rekao je Kalmeta.
Izvijestio je da je dogovoreno da se ti radnici uključe u hrvatske građevne tvrtke koje trebaju radnike te da će dio njih biti uključen i na održavanje "Male kapele".
"Riješit će se i pitanje obveza prema kooperantima "Copconstrutorija", jer to ne može ostati visiti u zraku", rekao je.
Radnici "Copconstrutorija" zamolili su ministra Kalmetu da im ugovori susret s talujanskim veleposlanikom u Hrvatskoj, na što im je on potvrdno odgovorio.
Nakon tunela "Male kapele" ministri Kalmeta i Dropulić obilaze i radilišta autoceste na čvoru Pirovac i Vrpolje.