Brod je namijenjen prijevozu kontejnera i sipkog tereta, a plovit će uz obalu i kroz riječne kanale Nizozemske. Dug je 82,5 metara i, uz gaz od 5,25 metara, ima nosivost od 3200 DWT.
Direktor korčulanskoga Brodogradilišta "Leda" Srećko Marini rekao je na svečanom porinuću da je iz te serije ostala izgradnja još jednog broda, čija se isporuka očekuje u listopadu ove godine.
Dva brodogradilišta, hrvatsko i nizozemsko, nastavljaju suradnju te je potpisan ugovor za još četiri broda iz nove serije. Riječ je o nešto većim brodovima za plovidbu sjevernim morima.
Srećko Marin također je rekao da Brodogradilište "Leda" ima narudžbe iz mnogih zemalja, no, nažalost, tržište ne može zadovoljiti jer su mu kapaciteti popunjeni za iduće dvije godine.
Osim toga, Brodogradilište "Leda" unajmilo je dio bivšega Brodogradilišta "Inkobrod", u stečaju, koje uzrokoje teškoće u proširenju proizvodnih pogona i modernizaciji tehnologije.
Na svečanom porinuću bio je i direktor nizozemskog Brodogradilišta "Peters" Geert van Voorn, koji je tom prigodom izrazio zadovoljstvo suradnjom s brodograditeljima iz Korčule.
Porinuti brod kršten je imenom "Dijamant".