Grupa za istraživanje tržišta GfK objavila je u petak da je potrošačko povjerenje u toj zemlji smanjeno s u travnju zabilježenih 4,8 na 4,4 boda.
Nijemci su pesimističniji glede svojih budućih očekivanih prihoda, što utječe na njihovu spremnost da kupuju robu široke potrošnje. Izvještaj GfK-a predviđa rast osobne potrošnje za jedva 0,4 posto u ovoj godini.
Potrošači indeks treća je loša vijest za njemačko gospodarstvo od početka tjedna, nakon objave pada poslovnog i ulagačkog povjerenja. Centar za europska ekonomska istraživanja objavio je u ponedjeljak da je povjerenje ulagača oštro palo na 13,9 bodova u svibnju, u odnosu na travanjskih 20,1. U srijedu je Ifo institut objavio pad poslovnog povjerenja u Njemačkoj na najnižu razinu u gotovo dvije godine u svibnju, s travanjskih 93,3 na 92,9 bodova. Pad tog pokazatelja zabilježen je četvrti put zaredom.