Policija je nakon očevida utvrdila da poginuli vozač Marian Dragoliob Filca (1974.), hrvatski državljanin rođen u Rumunjskoj, nije poštivao dva naizmjenično upaljena crvena svjetla i Andrijin križ.
Unatoč zabrani, nastavio je vožnju i - kad je došao do prijelaza preko željezničke pruge - naišla je tzv. podbijačica, teško motorno vozilo za popravljanje pruge, koja je imala prednost kretanja. Prednjim dijelom udarila je opel astru, koji je stražnjim lijevim bočnim dijelom udario u znak zabranjenog hodanja prugom, a zatim i u betonski stup. Podbijačica je, prije nego što se zaustavila, oko 200 metara gurala automobil po pruzi. Na mjesto nesreće došli su vatrogasci, koji su vozača izvukli iz smrskanog automobila.
O toj nesreći izvijestile su i Hrvatske željeznice (HŽ), koje su navele i da je na pruzi između zagrebačkoga Glavnog kolodvora i Hrvatskog Leskovca promet bio zatvoren od 8,10 do 11,36 sati te su kasnili vlakovi.
Putnički vlak broj 4052, na relaciji zagrebački Glavni kolodvor - Moravice, kasnio je 200 minuta, a putnički vlak broj 4055 na relaciji Moravice - zagrebački Glavni kolodvor 166 minuta. Brzi vlak broj 703, na relaciji Rijeka - Osijek kasnio je 146 minuta, a brzi vlak broj 700, na relaciji Zagreb - Rijeka, 50 minuta.
Nakon 11,36 sati željeznički promet je normaliziran, priopćio je HŽ.