Buconjić je tako odbacio prigovore SDP-a i IDS-a da će predloženo višestruko povećanje pristojbi za izdavanje odobrenja za sigurnosno upravljanje vozilom, za obavljanje poslova instruktora vožnje, za osposobljavanje mladih vozača, uvelike povećati i cijenu vozačkih ispita.
Naglasio je da se povećanje pristojbi odnosi samo na auto-škole i ispitne centre, da se tim pristojbama želi uvesti reda u sustav osposobljavanja vozača, posebno onih mladih, kako bi se smanjio broj poginulih u prometu.
Izvijestio je da na hrvatskim cestama na sto tisuća stanovnika pogine 14 osoba, da su ove pristojbe samo jedna od mjera da se poveća sigurnost u prometu i dosegne razina od osam do deset poginulih, kakva je u državama EU.
"Ove izmjene neće donijeti nikakvo novo opterećenje za građane već su pokušaj da se uvede reda u auto-škole", kazao je Buconjić.
Mato Arlović (SDP) upozorio je da će se povećanje pristojbi za auto-škole sigurno odraziti na cijenu vozačkog ispita, da će ta cijena daleko premašiti iznos prosječne plaće u Hrvatskoj.
U to je uvjeren u Damir Kajin (IDS), kojega smeta i to što se Sabor raspravlja o predloženim izmjenama koje su tek nedavno upućene u proceduru, dok njegov i zakonski prijedlog još nekoliko stranaka da se ukine odredba o 0,0 promila na raspravu čeka gotovo godinu dana.
"IDS prosvjeduje što se raspravlja o upravnim pristojbama, a ne o inicijativi da se ukine po Hrvatsku i njezin turizam štetna odredba o 0,0 promila", kazao je.
Izmjenama Zakona o upravnim pristojbama predlaže se i smanjenje cijene upravne pristojbe za turističke dozvole slovenskih turista s 45 na 25 kuna, što je predviđeno sporazumom između dvije države.
SDP je imao prigovor i na tu odredbu, jer, smatra Arlović, favorizira samo jednu državu i na taj je način protivna ustavnoj odredbi da su pred zakonom svi jednaki.