FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Slovenija: Sredstva za oglašavanje povećana za 2,4 posto

Autor: ;fl;
LJUBLJANA,18. svibnja(Hina) - Svakog mjeseca u Sloveniji se naoglašavanje proizvoda i usluga potroši više od 200 milijuna kuna, odčega lavovski udio prihoda i dalje pripada reklamiranju na televiziji,dok je udio interneta i dalje minimalan - samo jedan posto.
LJUBLJANA,18. svibnja(Hina) - Svakog mjeseca u Sloveniji se na oglašavanje proizvoda i usluga potroši više od 200 milijuna kuna, od čega lavovski udio prihoda i dalje pripada reklamiranju na televiziji, dok je udio interneta i dalje minimalan - samo jedan posto.

Prema istraživanju agencije Mediana, bruto vrijednost reklamnih kampanja i oglasa u travnju je iznosila 225 milijuna kuna i bila za 2,4 posto veća nego prije godinu dana. Od toga 58,4 posto otpada na televizijsko oglašavanje, 1 posto na reklame na internetu i 0,42 posto na oglase u kino-dvoranama.

Ostatak čini tiskano reklamiranje, pri čemu najveći porast od 25 posto pokazuju plakatiranje i tiskanje posebnih priloga u dnevnom tisku i časopisima.

(Hina) xfl ybr

An unhandled error has occurred. Reload 🗙