LJUBLJANA,18. svibnja(Hina) - Svakog mjeseca u Sloveniji se naoglašavanje proizvoda i usluga potroši više od 200 milijuna kuna, odčega lavovski udio prihoda i dalje pripada reklamiranju na televiziji,dok je udio interneta i dalje
minimalan - samo jedan posto.
LJUBLJANA,18. svibnja(Hina) - Svakog mjeseca u Sloveniji se na
oglašavanje proizvoda i usluga potroši više od 200 milijuna kuna, od čega
lavovski udio prihoda i dalje pripada reklamiranju na televiziji, dok je udio
interneta i dalje minimalan - samo jedan posto. Prema istraživanju agencije Mediana, bruto vrijednost reklamnih
kampanja i oglasa u travnju je iznosila 225 milijuna kuna i bila za 2,4 posto
veća nego prije godinu dana. Od toga 58,4 posto otpada na televizijsko
oglašavanje, 1 posto na reklame na internetu i 0,42 posto na oglase u
kino-dvoranama.
Ostatak čini tiskano reklamiranje, pri čemu najveći porast od 25 posto
pokazuju plakatiranje i tiskanje posebnih priloga u dnevnom tisku i
časopisima.