Autor predgovora u katalogu izložbe Tonko Maroević podsjetio je da su ti radovi bili predstavljeni prošle godine na Murtićevoj izložbi u Beču, te su nastavak autorovih ključnih izložbi postavljenih u Umjetničkom paviljonu i to od prve izložbe "Jednog ljeta" 1981. do ciklusa pod nazivom "Montraker" 1998.
U novim djelima, istaknuo je Maroević, Murtić je više nego potvrdio svoj visoki ugled i bitno mjesto u povijesti modernoga hrvatskog slikarstva, štoviše, proširio je rastegnute granice svojega izraza i opusa, dosegnuvši u ponekim slikama vrhunsku sabranost.
U većini najnovijih slika uspostavio je najsretniji odnos između jasnoće znaka i protočnosti kaligrafije ostvarujući pravu sintezu oblika i planova, te organsku punoću kadra, istaknuo je Maroević.
Najnovije slike nose obilježje još jedne majstorove sinteze. Veliki formati sami po sebi govore o slikarevoj svijesti da raspolaže dubokim nataloženim znanjima i iskustvima te da je željeni memento ostvario na monumentalnoj razini, istaknuo je, među ostalim, autor izložbe Tonko Maroević. Izbor djela i likovni postav potpisala je Goranka Wrus-Murtić.