Istodobno je položena kobilica za gradnju trećeg tankera iz te serije.
Porinuti tanker dug je 182,5 metara, širok je 32, a visina mu je 17 i pol metara. Nosivost mu je gotovo 48 tisuća tona.
Sve brodove iz serije pokretat će strojevi MAN B&W maksimalne snage 9480 kilowata kojima mogu postići brzinu do 15,60 čvorova, koji se proizvode u splitskom i pulskom brodogradilištu.
Osim tih četiriju tankera za rusku kompaniju, "Brodotrogir" u narudžbi ima još šest brodova za "Blistad Tankers" iz Norveške.
"Novorossiysk Shipping Company" jedna je od najvećih svjetskih pomorskih kompanija i dugodogišnji partner "Brodotrogira" s kojim je najveća narudžba o gradnji 12 handy-max tankera vrijedna 370 milijuna dolara ugovorena 1993., istaknuto je na današnjem radnom porinuću.
Prvi brod iz te serije za "Novoship", koji nosi ime "Trogir", dobio je 1996. uglednu međunarodnu nagradu "Great Ship" američkog časopisa "Maritime Reporter and Engineering News" iz New Yorka. Ta je nagrada tek jedna od mnogih koje su proteklog desetljeća osvojili brodovi izgrađeni u trogirskom brodogradilištu čiju je kvalitetu prepoznala struka.
Upravo na tome Uprava "Brodotrogira" temelji optimizam za njegovo buduće poslovanje i uspješnost na svim poljima, uz, kako se ističe, daljnju racionalizaciju i povećanje proizvodnosti, skraćivanje rokova te uštedu u troškovima gradnje brodova.