Skup, koji organiziraju Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, splitski Književni krug, hvarsko Gradsko poglavarstvo i Hvarsko pučko kazalište u nekadašnjoj gradskoj loži, svečano je počeo u srijedu predstavom Luigija Pirandella »Čovik, zvir i kripost« u izvedbi Amaterskog kazališta Ranka Marinkovića iz Visa, koju je na viškoj čakavici postavio Lenko Blažević.
Na Danima hvarskog kazališta sudjelovali i Hvarsko pučko kazalište s "Ribanjem i ribarskim prigovaranjem" Petra Hektorovića, u režiji Marina Carića, te Dramski studio mladih iz Hvara s "Prikazanjem Sv. Beatrice, Faustina i Simplicija" Marina Gazarovića, u režiji Dolores Kolumbić.
Na znanstvenom je skupu svoja istraživanja predstavilo 36 sudionika. Pavao Pavličić govorio je o temi "Ep na granici", Nikica Petrak bavio se "Prostorom kao vremenom u Hektorovićevu putovanju u Dubrovnik", Dunja Fališevac govorila je o "Drugačijim ljudima, drugačijim bićima u dubrovačkoj književnosti", Divna Mrdeža Antonina o "Nacionalnom prostoru u književnim djelima Barakovića i Mrnavića", a Leo Rafolt o "Ženskom identitetu dubrovačkih renesansnih tragedija". O "Beču kao formativnom prostoru Branka Gavelle" izlagao je Nikola Batušić, a Ana Lederer o "Prostoru institucije u suvremenoj hrvatskoj drami".
Široj će javnosti sva ta izlaganja biti dostupna u zborniku koji nosi ime hvarske kazališne manifestacije utemeljene godine 1974.
Sudionici Dana hvarskog kazališta s članovima Odbora Udruge povijesnih kazališta Europe, koji na poticaj Muzeja hvarske baštine svoj redoviti godišnji radni sastanak odžavaju u Hvaru, razgovarali su o obnovi Hvarskog kazališta i Arsenala - jedinstvenog spomenika kulture.