Ovo pravilo stupa na snagu odmah i primjenjivat će se već na ZOI u Torinu u veljači sljedeće godine.
NUERNBERG, 2. svibnja 2005. (Hina/STA) - Međunarodni olimpijski odbor(MOO) zahtijeva od poznatog njemačkog proizvođača sportske opremeAdidasa da redizajnira svoj znak na dresovima natjecatelja naolimpijskim igrama. MOO, naime, traži
da znak proizvođača dresa nezauzima više od 20 kvadratnih centimetara prostora, što znači da će seubuduće Adidas morati odreći svog dugogodišnjeg zaštitnog znaka, triusporedne linije duž čitavog dresa.
NUERNBERG, 2. svibnja 2005. (Hina/STA) - Međunarodni olimpijski
odbor (MOO) zahtijeva od poznatog njemačkog proizvođača sportske opreme Adidasa
da redizajnira svoj znak na dresovima natjecatelja na olimpijskim igrama. MOO,
naime, traži da znak proizvođača dresa ne zauzima više od 20 kvadratnih
centimetara prostora, što znači da će se ubuduće Adidas morati odreći svog
dugogodišnjeg zaštitnog znaka, tri usporedne linije duž čitavog dresa.
(Hina) xzm yzm