"Glazba i ples gradova - nova talijanska koreografija" protekla je u nastupu Baleta Torinskoga kazališta koje je izvelo djelo "Cavaraggio", u koreografiji Mattea Levaggija. U drugom dijelu izvedeno je nekoliko kraćih baletnih točaka, u koreografiji Maura Bigonzettija i Massimiliana Volpinija. Uz Balet Torinskoga kazališta nastupili su i plesači Teatra milanske Scale, te članovi Baleta pariške Nacionalne opere. Publika je u prepunom kazalištu pljeskom nagradila izvođače.
U proteklih desetak dana na brojnim biennalskim priredbama sudjelovalo je više od tisuću glazbenika, izvođača i skladatelja iz oko 50 zemalja.
Ocjenjujući ovogodišnji Biennale direktor Ivo Josipović izjavio je kako je najvažnija ocjena te priredbe što je bila jako posjećena i izazvala veliko zanimanje medija i publike.
Josipović je, uz ostalo, istaknuo kako je na festivalu sudjelovao velik broj gostiju iz inozemstva, a
održane su i četiri paralelne međunarodne konferencije o suvremenoj glazbi.
Od gostiju festivala posebno je izdvojio suvremenu rusku skladateljicu svjetskog glasa Sofiju Gubajdulinu. Njezina skladateljska večer u Hrvatskom glazbenom zavodu bila je iznimno posjećena, a glazbenica je kazala da je rijetko naišla na tako dobar prijem kao u Hrvatskoj.
Na pitanje kako će se nastaviti biennalski događaji ubuduće, Josipović je kazao da će Biennale nastaviti dosadašnjim putom, a glavna mu je karakteristika različitost izričaja. Zagreb je kroz takav pristup Biennalu postao glazbena metropola, pogotovu kad je riječ o suvremenoj glazbi, a Josipović je ocijenio da je ta manifestacija pokazala i kako hrvatski skladatelji, što se tiče talenta tehnike i sposobnosti, ne zaostaju za svojim europskim kolegama.
Biennalu nedostaje institucionalna podrška, tvrdi Josipović, a Hrvatskoj, maloj i relativno siromašnoj zemlji, nedostaje jedan veliki ozbiljan izdavač što se tiče glazbe. Josipović smatra da Hrvatsko društvo skladatelja obnaša i one funkcije koje bi trebao netko drugi raditi. Ustvrdio je da nemamo pravo glazbeno tržište i ni jednu sustavniju brigu o plasmanu naše glazbe u inozemstvu, a što bi uz Društvo skladatelja trebale raditi i druge institucije, rekao je, među ostalim, direktor zagrebačkog Muzičkog biennala Ivo Josipović.