Istraživanje su krajem prošle godine provele zagrebačka agencija za ispitivanje tržišta, medija i javnog mnijenja Prizma istraživanja i ljubljanski CATI, i to na uzorku od po tisuću ispitanika u svakoj zemlji te više od 2.500 robnih marki u 80 kategorija.
Nakon Vegete, prema riječima Alena Jenjića iz Prizma istraživanja, u Hrvatskoj slijede Zvijezda ulje, Franck kava, Ariel deterdženti, Zvijezda majoneza, Coca-Cola, Franck čaj, Milka čokolade, Paloma toaletni papir, Gavrilović pašteta, ocat Kisko, Jamnica, keksi Domaćica, Margo te Zvijezda margarin.
Kada se iz popisa 15 najsnažnijih brandova 'izbace' međunarodne robne marke, na popis 15 najsnažnijih u Hrvatskoj ulaze i Dorina čokolade, Dukat mlijeko, Čarli i Čipi-čips.
Promatrano regionalno, pak, vodeća je robna marka Milka, a slijede Lenor, Coca-Cola te Vegeta.
Hrvatska je, prema Jenjićevim riječima, po snazi domaćih brandova ujedno i vodeća među četiri promatrane zemlje. Tako je među 20 najsnažnijih robnih marki u Hrvatskoj 15 domaćih brandova, dok je taj broj u SiCG 13, Sloveniji 9, a BiH samo 3.
Iako regionalno predvode robne marke međunarodnih proizvođača, istaknuo je Jenjić, ovo je istraživanje pokazalo da su i neki hrvatski proizvođači, poput Podravke ili Kraša "jaki regionalni igrači", s dobro pozicioniranim robnim markama.