U Europi je Toyota u ožujku prodala 107.839 automobila, što je 2 posto više od prodaje iz ožujka prošle godine, kada je prodano 105.506 automobila.
U prva tri mjeseca ove godine Toyota je u Europi prodala 258.016 automobila, što je 1 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju.
Najuspješniji Toyotini modeli po prodaji u ožujku bili su Corolla, koje je prodano 23.872, Corolla Verso (9.926), Land Criuser (4.729) i Prius (1.718).
Najveće Toyotino tržište u ožujku bila je Velika Britanija, gdje je prodano 25.874 automobila. Slijede Njemačka (16.024), Italija (12.630), Francuska (8.580) i Španjolska (5.359). Po istim je podacima na tržištu Češke udvostručena prodaja, na 774 automobila.
Tržišni udjel Toyote na europskom tržištu u ožujku je iznosio 5,4 posto i povećao se za 0,3 postotna poena u odnosu na lanjski ožujak. Isti tržišni udjel Toyota je imala i u prvom tromjesečju, a u odnosu na prošlu godinu povećala ga je za 0,1 postotni poen, navodi se u izvješću koje prenosi Toyota Hrvatska.