Neto profit u prvom tromjesečju iznosio je 32 milijuna eura, što je pad u odnosu na 82 milijuna u istom razdoblju prošle godine. Prodaja je pala za 4 posto, sa prošlogodišnjih 1,34 milijarde u prvom tromjesečju na 1,29 milijardi eura u prvom tromjesečju ove godine. Broj isporučenih mobilnih telefona dosegnuo je 9,4 milijuna, što je rast od 7 posto u odnosu na prošlu godinu.
Sony Ericsson ističe da tržište zapadne Europe lagano usporava i preusmjerava se na prepaid proizvode, dok su se zalihe nagomilane u prošloj godini prelile u prvo tromjesečje.
Analitičari tvrde da su rezultati ispod očekivanja, naročito slabi paleta proizvoda Sony Ericssona i pad cijena.
Sony Ericsson, zajedničko ulaganje švedskog LM Ericssona i japanskog Sony-a, usmjerio se na unosnije tržište skupih proizvoda , ali se suočio s jakom konkurencijom, posebice Nokia Corp., čiji je model 6230 ostvario veliki uspjeh.