Ukupne tražbine IFC-a i DEG-a od Lenca iznose oko 120 milijuna kuna, a riječ je o zajmovima osiguranim hipotekarnim pravima na dizalicama, doku 7 i manjim plovilima. Provedba rješenja o ovrhama na toj imovini odgođena je na riječkom Trgovačkom sudu nekoliko puta, a posljednji put sredinom ožujka, do 15. travnja.
Brodogradilište Viktor Lenac je u stečaju od prosinca 2003., a ni jedan od nekoliko predloženih planova provedbe stečaja nije ostvaren.
Na posljednjoj sjednici Odbora vjerovnika (OV) predložena je nova inačica provedbe stečaja i podržavljenja brodogradilišta. Prijedlogom se predviđa da se s IFC-om i DEG-om pokuša dogovoriti da prodaju svoja razlučna prava, da im se isplati dio tražbina te da zadrže dok 7 na kojemu imaju hipoteku i prodaju ga.
Dok 11 ne bi se prodavao nego bi ostao u novom poduzeću nakon stečaja, a novac za otkup, 6,5 milijuna dolara, osiguralo bi brodogradilište Uljanik. Njime bi se pak isplatili svi hipotekarni vjerovnici osim države.
Potkraj ožujka IFC je uputio Odboru vjerovnika pismo u kojem je navedeno da IFC i DEG ne prihvaćaju posljednji stečajni plan te da će, ako se stečajni plan provede, nastaviti s prodajom imovine brodogradilišta. IFC i DEG pripravni su prihvatiti jedino da država otkupi njihove zajmove na osnovi procjenjene likvidacijske imovine u brodogradilištu.
Po navodima iz pisma, tvrtke "Bitter" iz SAD-a i hrvatski "Argiros" izradile su plan za oživljavanje brodogradilišta. Osnova je "da se odmah imenuje nova uprava" te da "OV uputi stečajnog upravitelja da delegira pune ovlasti novom upravnom timu".
Predstavnici Sindikata metalaca Hrvatske (SMH) ocijenili su prijedlog IFC-a i DEG-a neprimjerenim i neozbiljnim, "zabranili" njihovim predstavnicima ulazak u brodogradilište te najavili da neće dozvoliti rasprodaju imovine brodogradilišta.