Uvođenje toga sustava Optimi će, kako navode, omogućiti standardizaciju procesa rada i izvješćivanja, dostupnost informacija te kvalitetnije upravljanje cjelokupnim poslovanjem.
Proces uvođenja toga sustava je, napominju, trajao tri mjeseca, u rad je pušten početkom travnja, pri čemu su implementirali module financija i računovodstva, kontrolinga, nabave i prodaje odnosno tzv. mySAP ERP rješenja. U tome su im suradnici bili iz konzultantske tvrtke "S&T Hermes Plus".
Osim te, kako kažu, prve faze, u Optimi nastavljaju raditi i na uspostavi funkcionalnosti modula koji će omogućiti upravljanje investicijama, projektima te ljudskim resursima, čime će se u konačnici SAP rješenjima obuhvatiti njihov cijeli poslovni sustav.
Implementacija SAP sustava u velikoj će mjeri, očekuju u Optimi, utjecati i na poslovnu sposobnost tvrtke, posebno kroz mogućnost upravljanja promjenama, što u postojećoj situaciji na tržištu telekomunikacijskih usluga drže nužnim uvjetom preživljavanja.