NEW YORK, 12. travnja 2005. (Hina/Reuters) - Proizvođač jeansa LeviStrauss izvijestio je o profitu u prvom ovogodišnjem tromjesečjuuslijed rasta bruto margina i veće potražnje za vrhunskim brandovima uEuropi, što mu je pomoglo da se
izvuče iz gubitaka.
NEW YORK, 12. travnja 2005. (Hina/Reuters) - Proizvođač jeansa
Levi Strauss izvijestio je o profitu u prvom ovogodišnjem tromjesečju uslijed
rasta bruto margina i veće potražnje za vrhunskim brandovima u Europi, što mu
je pomoglo da se izvuče iz gubitaka. Kompanija je izvijestila o neto dobiti od 47 milijuna dolara u
usporedbi s neto gubitkom od dva milijuna dolara prošle godine. Prihod od
prodaje porastao je istodobno s 962 milijuna na 1,01 milijardu dolara.
U nastojanjima da preokrene 8-godišnji trend pada prodaje, Levi Strauss
je zatvorio neprofitabilne linije i usmjerio se na proširenje proizvodnje
svojih ključnih proizvoda te uspješni jeftini Signature brand.