U Europi je od siječnja do ožujka prodano 57.500 automobila marke Chevrolet, a u ožujku se europska prodaja približila brojci od 26 tisuća, s tržišnim udjelom od 1,2 posto.
Najveće povećanje prodaje u prvom kvartalu zabilježeno je u srednjoj i istočnoj Europi u kojoj se prodaja povećala sa 7.700 na više od 21.500 automobila, ili za 182 posto, uključujući i tržišta gdje je Chevrolet nedavno lansiran, kao što su Poljska i Rusija.
Od početka prodaje sredinom studenoga 2002., Chevrolet Europe (prijašnji GM Daewoo Europe) prodao je u Europi više od 400 tisuća vozila.
U Hrvatskoj, Chevrolet je u prvom ovogodišnjem tromjesečju povećao prodaju za 67 posto, a tržišni udjel za 73 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te sa 661 registriranim osobnim automobilom zauzima 8. mjesto među markama na prodajnoj ljestvici, s tržišnim udjelom od 4,21 posto.