"Je li baš korisno upucati se u stopalo da dokažete kako ste sposoban liječnik", upitao je Klaus Kaldemorgen iz podružnice Deutsche Banka za upravljanje investicijskim fondovima DWS, što je izmamilo pljesak auditorija na skupštini.
Schrempp je kazao da kompanija radi na prevladavanju poteškoća zbog kojih je poslovanje s Mercedesom zabilježilo tek minimalnu dobit u zadnjem lanjskom tromjesečju, a u proizvodnji Smarta započelo je restrukturiranje vrijedno 1,2 milijarde eura.
"Ostvarili smo jasan napredak", rekao je Schrempp pred nekoliko tisuća dioničara u golemom centru za konvencije na Berlinskom sajmu. Istaknuo je da su operativni rezultati koncerna za 2004. bili u skladu s postavljenim ciljevima unatoč padu zarade u zadnjem lanjskom tromjesečju.
Dioničari su se žalili i na cijenu dionice koja je i nadalje ispod razine iz 1998. kada su se spojili Daimler-Benz i Chrysler. U posljednjih pet godina dionica DaimlerChryslera izgubila je otprilike trećinu svoje vrijednosti. Danas vrijedi 34,6 eura. "Taj lijepi san postaje mora", kazao je jedan dioničar.
Neki fond menadžeri kazali su da će se suprotstaviti ili suzdržati od uglavnom simboličkog glasovanja o slaganju s izvedbom menadžmenta koncerna.
U zadnjem lanjskom tromjesečju koncern je zabilježio pad neto profita za 63 posto, na 526 milijuna eura, pri čemu je zarada Mercedesa gotovo nestala, sa 784 milijuna eura u 2003. na svega 20 milijuna eura. Ti problemi nastavljaju se na skupo višegodišnje ulaganje u oporavak poslovanja američkog Chryslera.