Ostvarena dobit, kako se navodi u pojašnjenju poslovnih rezultata, u skladu je s prihodima i rashodima.
Ukupni su prihodi Zagrebačke pivovare prošle godine iznosili 838,7 milijuna kuna i bili su 3,5 posto manji nego u godini ranije, a ukupni su rashodi povećani deset posto, na 635,7 milijuna kuna.
Prihodi od prodaje u zemlji u navedenom su razdoblju ostvareni u iznosu od 801,6 milijuna kuna, što je smanjenje od 3,1 posto, dok su prihodi od prodaje u inozemstvu povećani sa 3,06 milijuna kuna, na 6,7 milijuna kuna.
Zagrebačka pivovara lani je prodala pet posto manje količine u odnosu na prethodnu godinu, što je, navodi se u pojašnjenju poslovnih rezultata, u skladu s ukupnim padom tržišta koji je iznosio 5,3 posto.
Prema podacima iz Zagrebačke pivovare, lani je ostvarena ukupna prodaju od 1.653.000 hektolitara piva, uključujući izvoz, a značajno se tijekom prošle godine ulagalo u modernizaciju pa je tako utrošeno 82,6 milijuna kuna na kapitalnom poboljšanju, prvenstveno u području proizvodnje, ambalaže i propagande.
Unatoč prošlogodišnjem zakonu o sigurnosti na cestama, lošim vremenskim prilikama tijekom ljeta te sve jačoj konkurenciji na tržištu, Zagrebačka je pivovara, kako su istaknuli, zadržala vodeći tržišni udio od 44,6 posto.