Tijekom tri dana rada skupa, uz prenošenje praktičnih i teorijskih znanja iz odnosa s javnošću, održat će se i četiri stručne radionice, izvijestili su organizatori.
PRO PR kao kongres jedini je takve vrste u regiji, a namijenjen je svima onima koji se svakodnevno susreću i prakticiraju odnose s javnošću, kazao je Danijel Koletić, predsjednik Organizacijskog odbora kongresa koji se održava pod sloganom «Znanjem do uspjeha». Istaknuo je da se investiranjem u znanje investira u budućnost i razvoj, ne samo tvrtki i institucija koje zastupamo kao predstavnici za odnose s javnošću, već u razvoj ugleda i društvenog okoliša koji nas okružuje.
Kongres je svečano otvorio pomoćnik ministra znanosti, obrazovanja i športa Hrvoje Zorc.
Kako je ranije najavljeno, bit će riječi o etici odnosa s medijima u zrakoplovnim nesrećama, Kosovu kao komunikacijskom tržištu, Relaunchu Mitsubishija - sinergije oglašavanja i PR-a, PR-u i marketingu u političkim kampanjama, mjerenju ugleda, PR-u i kreiranju liderstva, kodificiranju poslovno etičke prakse u PR-u i sl.