O tome je danas izvijestila direktorica francuskog predstavništva HTZ-a Marina Tomas Billet napominjući da je sjedište te svjetske izdavačke kuće u Parizu.
Ističe i da je ovogodišnje dodjeljivanje naslovnice atlasa Hrvatskoj korak dalje u Michelinovom prepoznavanju Hrvatska kao aktualne destinacije, budući je početkom prošle godine Michelin objavio prvi put ilustrirani vodič o Hrvatskoj pod nazivom "Le Guide Vert-Croatie".
Taj je vodič izdan u nakladi od 35 tisuća primjeraka, a slično kao i najnoviji godišnji atlas distribuira se u 70 zemalja svijeta.
Michelin godišnje publicira oko 20 milijuna različitih edicija (planovi gradova, autokarte i atlasi te tri kolekcije turističkih vodiča-Le Guide Vert, Escapade, Neos).
Tomas Billet napominje i da uspješna suradnja Michelina i HTZ-a traje godinama te da su autori i fotografi toga izdavača već nekoliko puta u organizaciji HTZ-a posjetili Hrvatsku gdje im je prezentirana hrvatska turistička ponuda.
Slična je situacija, kaže, i sa drugim medijskim kućama u Francuskoj, u čijim je izdanjima Hrvatska i dalje u središtu pažnje s pozitivnim člancima, što će se, kako vjeruje, i ove godine osjetiti u stopama rasta broja francuskih turista.
(Hina) xtam yds