FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Mediji ključni za uspjeh hrvatskog turizma u Francuskoj

Autor: ;tmis, Tatjana Miščančuk;
PARIZ, 19. ožujka 2005. (Hina) - U stvaranju uspješnih rezultataturističke Hrvatske na francuskom su tržištu ključnu ulogu imalifrancuski novinari i mediji koji su, kako se doznaje na ovotjednompariškom Svjetskom sajmu turizma SMT, u zadnjih pet godina(2000.-2005.) objavili 2.474 pisanih, radio i TV priloga i reportaža oHrvatskoj, čija se vrijednost procjenjuje na 58,3 milijuna eura.
PARIZ, 19. ožujka 2005. (Hina) - U stvaranju uspješnih rezultata turističke Hrvatske na francuskom su tržištu ključnu ulogu imali francuski novinari i mediji koji su, kako se doznaje na ovotjednom pariškom Svjetskom sajmu turizma SMT, u zadnjih pet godina (2000.-2005.) objavili 2.474 pisanih, radio i TV priloga i reportaža o Hrvatskoj, čija se vrijednost procjenjuje na 58,3 milijuna eura.

Od toga je gotovo polovica objavljena u prošloj godini - 1.145 priloga sa procijenjenom vrijednosti od 17,6 milijuna eura - naglasila je direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu Marina Tomas Billet.

Time su francuski mediji pridonijeli ne samo pozitivnoj promjeni imagea Hrvatske u Francuskoj nego i prepoznavanju Hrvatske kao turističke destinacije koja zahtjevnim francuskim gostima može pružiti upravo ono što traže i očekuju na svojim putovanjima u inozemstvo, rekla je Tomas Billet.

Stoga će intenzivna suradnja s medijima, prezentacije, studijska putovanja i prilozi koji iz toga proizlaze i dalje biti u središtu hrvatske promotivne aktivnosti na francuskom tržištu, dodala je.

Rezultat te suradnje vidljiv je i na ovogodišnjem turističkom sajmu za široku publiku SMT, tijekom kojega se posjetiteljima (očekuje ih se više od 100 tisuća) besplatno dijeli L'ExpressMag, posebno turističko izdanje magazina L'Express, koji izlazi u nakladi od 550 tisuća primjeraka.

Tema broja je 12 "zaboravljenih rajeva na Mediteranu", među kojima je Hrvatska svrstana na drugo mjesto, a predstavljena je reportažom "Robinzonijada na Kornatima". Ispred Hrvatske je Korzika, dok su iza Italija, Libija, Maroko, Grčka i druge zemlje.

Istodobno, na pariškim se novinskim kioscima pojavio novi broj stručnog magazina, tromjesečnika "Mediterrane", koji je u cijelosti, na 130 stranica, posvećen Hrvatskoj. Uz turističku ponudu daje se prikaz i svih hrvatskih regija, gradova na obali i u unutrašnjosti, otoka, nacionalnih parkova, kulturno-povijesne baštine, enogastronomije, prometne infrastrukture i drugog.

Hrvatska je označena aktualnom destinacijom i u tjedniku za široku publiku "L'Echo Touristique", u kojemu se osim ovogodišnjih novosti u njenoj turističkoj ponudi daje prikaz i najnovije hrvatske oglašivačke kampanje sa 400 jumbo plakata u pariškom metrou.

Plakati, koji će u metrou biti do 22. ožujka, putem četiri osnovna motiva turističku Hrvatsku predstavljaju kao destinaciju u kojoj se mogu vidjeti i doživjeti trenuci autentičnosti, spokoja, ljepote i vječnosti.

(Hina) xtmis ydv

An unhandled error has occurred. Reload 🗙