Od toga je gotovo polovica objavljena u prošloj godini - 1.145 priloga sa procijenjenom vrijednosti od 17,6 milijuna eura - naglasila je direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu Marina Tomas Billet.
Time su francuski mediji pridonijeli ne samo pozitivnoj promjeni imagea Hrvatske u Francuskoj nego i prepoznavanju Hrvatske kao turističke destinacije koja zahtjevnim francuskim gostima može pružiti upravo ono što traže i očekuju na svojim putovanjima u inozemstvo, rekla je Tomas Billet.
Stoga će intenzivna suradnja s medijima, prezentacije, studijska putovanja i prilozi koji iz toga proizlaze i dalje biti u središtu hrvatske promotivne aktivnosti na francuskom tržištu, dodala je.
Rezultat te suradnje vidljiv je i na ovogodišnjem turističkom sajmu za široku publiku SMT, tijekom kojega se posjetiteljima (očekuje ih se više od 100 tisuća) besplatno dijeli L'ExpressMag, posebno turističko izdanje magazina L'Express, koji izlazi u nakladi od 550 tisuća primjeraka.
Tema broja je 12 "zaboravljenih rajeva na Mediteranu", među kojima je Hrvatska svrstana na drugo mjesto, a predstavljena je reportažom "Robinzonijada na Kornatima". Ispred Hrvatske je Korzika, dok su iza Italija, Libija, Maroko, Grčka i druge zemlje.
Istodobno, na pariškim se novinskim kioscima pojavio novi broj stručnog magazina, tromjesečnika "Mediterrane", koji je u cijelosti, na 130 stranica, posvećen Hrvatskoj. Uz turističku ponudu daje se prikaz i svih hrvatskih regija, gradova na obali i u unutrašnjosti, otoka, nacionalnih parkova, kulturno-povijesne baštine, enogastronomije, prometne infrastrukture i drugog.
Hrvatska je označena aktualnom destinacijom i u tjedniku za široku publiku "L'Echo Touristique", u kojemu se osim ovogodišnjih novosti u njenoj turističkoj ponudi daje prikaz i najnovije hrvatske oglašivačke kampanje sa 400 jumbo plakata u pariškom metrou.
Plakati, koji će u metrou biti do 22. ožujka, putem četiri osnovna motiva turističku Hrvatsku predstavljaju kao destinaciju u kojoj se mogu vidjeti i doživjeti trenuci autentičnosti, spokoja, ljepote i vječnosti.