Savjetovalište su najčešće nazivali građani iz Zagreba, Splitsko-dalmatinske i Primorsko-goranske županije, no, to ne znači da je u tim područjima najviše korupcije, već da su građani tamo najbolje upoznati s radom antikorupcijskog centra, kažu u TI-ju.
Na nepravilnosti u sudstvu odnosilo se 40 posto prijava, dok se 15 posto korisnika savjetovališta požalilo na korupciju u zdravstvu.
Predstavnici TI-ja navode da su od pokretanja ovog projekta krajem listopada prošle godine ostvarili suradnju s mnogim tijelima državne uprave, uglavnom ministarstvima i državnim institucijama.
Glavni cilj projekta je informiranje i edukacija građana o korupciji i pružanje savjeta za načine ostvarivanja svojih prava. U TI-ju kažu da se u konačnici riješi oko 30 posto prijavljenih slučajeva.
Uz besplatne savjete o načinu prijavljivanja korupcije, volonteri TI-ja građane upućuju na nadležne institucije, ali ne pružaju usluge pravnog zastupanja ili istraživanja pojedinih slučajeva.
U Udruzi vjeruju da će taj projekt dovesti do suzbijanja korupcije i da će građani steći sposobnost prepoznavanja koruptivnih djela.