Izložba naslovljena "Majstor HGG - majstor plastične monumentalnosti" plod je međunarodne znanstvene suradnje hrvatskih i slovenskih povjesničara umjetnosti u proučavanju dijela sačuvanog slikarskog opusa majstora koji je svoja djela označavao monogramom HGG.
Priredili su je Narodna galerija iz Ljubljane, zagrebački Muzej za umjetnost i obrt, Institut za povijest umjetnosti, Hrvatski restauratorski zavod i slovenski Zavod za očuvanje kulturne baštine. Autor koncepcije postava izložbe ugledni je slovenski dizajner Ranko Novak.
Kako je istaknuto na otvorenju izložbe, Hans Georg Geiger svojim je religioznim slikama, osim zagrebačkim crkvama, dao pečat sakralnim građevinama u Vugrovcu, Laduću, Brdovcu, te franjevačkim crkvama u Klanjcu i Varaždinu.
Pri koncipiranju izložbe, kako je istaknuo ravnatelj ljubljanske Narodne galerije Andrej Smrekar, postavljena su tri cilja - stvoriti priliku za okupljanje opusa Hansa Georga Geigera, predstaviti stvaralačku praksu nekadašnjih umjetničkih radionica, te prikupiti što više podataka o samoj tehnologiji i upotrijebljenim materijalima.
S Hansom Georgom Geigerom, prema mišljenju povjesničara umjetnosti, slovensko i hrvatsko slikarstvo 17. stoljeća dosegnulo je vrhunac.
Geiger je, napominju autori izložbe, djelovao u vrijeme katoličke obnove po načelima o sakralnoj umjetnosti koja je postavio Tridentski koncil, a pri osmišljavanju kompozicija se, kao i većina majstora u to vrijeme, služio kao predlošcima grafičkim listovima koji su tada bili u optjecaju - uglavom flamanskim, ali i bavarskim, talijanskim, a pri kraju stvaralaštva i Rubensovim.
Izložbu prati opsežan katalog koji sadrži iscrpne znanstvene studije Mirjane Repanić Braun iz Instituta za povijest umjetnosti u Zagrebu i Blaženke First, voditeljice Kabineta grafike u Narodnom muzeju u Ljubljani.
Izložba Hansa Georga Geigera bit će otvorena do 10. travnja.