Klub menadžera je zamišljen kao središte za otvorene rasprave o problemu upravljanja i centar za stalnu izobrazbu i usavršavanje menadžera i stručnjaka iz područja upravljanja kvalitetom, okolišem, rizicima i sigurnošću, ističu iz Centra.
Menadžerska radionica pak treba poslužiti unapređenju poslovanja u malim i srednjim poduzećima, posebno sustava upravljanja.
Tijekom 14 godina edukaciju je u "Oskaru" prošlo više od 14 tisuća ljudi, i to ponajprije u vezi s unapređenjem poslovanja, dok je više od tri stotine polaznika steklo zvanje menadžera. Riječ je o postdiplomskom usavršavanju, u kojem je do sada sudjelovalo stotinu visokoobrazovanih predavača.
Među korisnicima usluga "Oskara" do sada su bile i neke od najvećih hrvatskih tvrtki, poput Ine, Plive, Petrokemije, Croatia Airlinesa i Zračne luke Zagreb.
Oskar je izgradio partnerske odnose s tvrtkama u inozemstvu, poput austrijske Q qualityaustria, Quality Management Centre iz Petrograda, Ros-kar i Cady iz Sarajeva, Feniks iz Skopja, Oskar - Sanus iz Sanskog Mosta te Q kvalitet iz Subotice.