Na površini od 150 četvornih metara kupcima se nudi široka paleta prehrambenih i neprehrambenih artikala domaćih i stranih proizvođača te velik broj robne marke Ultra plus.
Ultra gros je, kako su istaknuli, prva grupacija u Hrvatskoj koja je otvorila prodajni objekt u zajedničkom vlasništvu, što je, kažu, naznaka daljnjeg kapitalnog povezivanja među članicama koje bi osiguralo dugoročno kvalitetno poslovanje.
Ultra gros ima u planu otvorenje još barem dvadesetak dućana pod zajedničkim vlasništvom grupacije, doznaje se.
Ultra gros broji 17 članica - Gavranović, Lonia, Metss, Sonik, Trgocentar, Trgostil, Trgovina Krk, Victa, Duravit, Istracommerce, Jadranka, Jeruzalem, Kvarner, La-vor trade, Valalta, Vrutak i PPK. Unutar grupacije je sada 356 prodajnih objekata sa ukupno 3.460 zaposlenih.
Ukupan promet u 2004. godini je bio 2,8 milijardi kuna, čime Ultra gros zauzima 7 posto od ukupnog tržišta.