Predsjednik Uprave HAC-a Mario Crnjak rekao je kako bi most trebao biti dug oko dva kilometra, širok oko 30 metara, a vrijednost investicije je minimalno 60 milijuna eura.
Crnjak je ocijenio kako je u određivanju lokacije mosta bila sporna lokacija vodne stepenice na Dravi, čija je izgradnja bila predviđena još 1987., ali se u međuvremenu na tom projektu ništa konkretno nije definiralo, a prostor na kojem je bila predviđena ostao je blokiran za bilo koju drugu namjenu.
Danas je dogovoreno da autocesta ostane na predviđenoj trasi, po prostornom planu Županije, a da se vodna stepenica pomakne 200-300 metara uzvodno, tako da ta dva objekta ne bi bila u sukobu. Ako se taj dogovor ispoštuje, nastavljamo s redovitom izgradnjom 5c koridora na predviđenoj trasi, rekao je Crnjak.
Crnjak je kazao kako se raspisivanje javnog natječaja za izgradnju hrvatskog dijela 5c koridora, ukupne duljine 55 kilometara, očekuje u rujnu ove godine, a da bi radovi mogli početi u listopadu ili studenome ove godine. Dodao je kako se ukupna vrijednost ovoga projekta procjenjuje na 1,5 milijardi kuna.