Lanjska prodaja piva povećana je 14 posto, na više od 440 tisuća hektolitara, naglašavaju iz Carlsberg Croatije dodajući da su uspješni rezultati ostvareni unatoč opadanju hrvatskog tržišta piva zbog visokih trošarina i utjecaja tzv. zakona o "0,0 promila".
Direktor pivovare Jorn Pedersen, osim zadovoljstva postignutim rezultatima, izrazio je i zabrinutost budućim razvojem tržišta piva u Hrvatskoj. Drži da tržište piva neće doživjeti pozitivan razvoj ukoliko sadašnje, "rekordno visoke trošarine na pivo ne budu svedene na konkurentnu razinu".
Pivovara Carlsberg Croatia, sa 300 zaposlenih, treća je pivovara na hrvatskom tržištu, a dio je danske pivarske grupacije Carlsberg Breweri Breweries A/S.
A ta je grupacija, kako je istodobno objavljeno, lani ostvarila neto prihod od 36 milijardi danskih kruna (nešto više od 36 milijardi kuna), što je povećanje od četiri posto u odnosu na godinu prije. Dobit prije amortizacije i otpisa iznosila je 1,425 milijuna danskih kruna, što je u odnosu na 2003. porast od 21 posto.