Glavni uzroci zbog kojih se prtljaga ne ukrca u zrakoplov zajedno s vlasnikom su povećanje broja putnika i oštra provjera sigurnosti, tvrdi švicarska kompanija Sita. "Praćenje milijardu komada prtljage koja se godišnje transportira diljem svijeta postalo je pravi izazov", objavila je.
Sita ocjenjuje da zrakoplovnu industriju prosječno stoji 87,50 dolara kada torba ne stigne na vrijeme. Čak i da je postotak izgubljene prtljage samo 0,7 posto, ukupni troškovi brzo rastu.
"Ogorčeni putnici, briga o sigurnosti i visoki troškovi nevještog baratanja prtljagom kritična su pitanja", rekla je Catherine Mayer, potpredsjednica kompanije.
Stoga se u toj kompaniji zalažu za upotrebu malih kompjuterskih čipova na etiketama za prtljagu koji bi, kako tvrde, smanjili broj izgubljene prtljage. Etikete sa čipovima RFID za identifikaciju na radio frekvenciji omogućuju praćenje prtljage preko bežične mreže. Ti čipovi omogućuju i brzo uklanjanje prtljage iz zrakoplovna u slučaju da se putnik nije ukrcao. Trenutno se koriste u ograničenom broju zrakoplovnih luka , no očekuje se da će zamijeniti sadašnje etikete s bar kodovima.