Jedan od dvojice autora predgovora u katalogu izložbe Tonko Maroević napisao je da izložbom u Umjetničkom paviljonu slikar Vekić ulazi u povlašten prostor afirmacije u Hrvatskoj.
Za tu je priliku Vekić pripremio primjeren izbor, ocijenio je Maroević, a riječ je o novom slikarskom ciklusu velikih formata s integralnim ikonografskim programom nazvanim "Životinjski krug - zodijak". Riječ je o jedinstvenu programu slika i svojevrsnih instalacija prilagođenih u potpunosti mogućnostima i zahtjevima prostora.
Ravnatelj Umjetničkog paviljona Radovan Vuković napomenuo je da Vekić tim ciklusom nastavlja uzlaznu liniju već započetih eksperimentiranja unutar klasičnog medija štafelajnog slikarstva, uvodeći nove mogućnosti vizualizacije pokretne slike kroz objekte, služeći se suvremenom tehnologijom.
Matka Vekića (1975.) likovna je kritika proglasila jednim od najistaknutijih slikara mlađeg naraštaja koji je bitno pridonio recepciji suvremene hrvatske umjetnosti potkraj 90-ih godina prošlog stoljeća.