Mišljenje je to Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja koje drži da posljedice slabe razvijenosti te djelatnosti najviše trpe potrošači, ali i poduzetnici kojima je otežan pristup ovom tržištu.
Stave je Vijeća da bi se postojeći propisi trebali izmijeniti i to tako da se svim poduzetnicima osigura slobodan pristup i djelovanje na tržištu autotaksi prijevoza, pod uvjetom da poduzetnici koji obavljaju autotaksi prijevoz osiguraju propisane standarde pri pružanju takve usluge, u svrhu zaštite njezine kvalitete i sigurnosti korisnika, navodi se u izvješću sa 34. sjednice Vijeća.
Vijeće drži da pritom posebnu pozornost treba posvetiti načinu formiranja cijena autotaksi usluga, što ni u kom slučaju ne bi smjelo biti u nadležnosti udruge ili udruga koje zastupaju interese davatelja usluga, bez mogućnosti utjecaja potrošača.
Opisani način organizacije autotaksi prijevoza u Zagrebu uglavnom ne omogućuje da kroz tržišno natjecanje među poduzetnicima na ovom tržištu dođe do smanjivanja cijene autotaksi usluga i podizanja njihove kvalitete, ocijenilo je Vijeće.
Vijeće je zaključkom odbacilo zahtjev tvrtke Montana Plus za utvrđivanje narušavanja tržišnog natjecanja protiv zračnih luka Zagreb, Split i Dubrovnik, jer nema uvjeta za pokretanje postupka.
Budući da Zakon o zračnim lukama uređuje da usluge ugostiteljstva i trgovine putnicima u zrakoplovima u domaćim zračnim lukama mogu pružati zračne luke ili pravna osoba kojoj zračna luka ugovorno povjeri obavljanje tih usluga, odbijanje pružanja usluga ukrcaja sendviča od strane zračnih luka na zrakoplove zračnih prijevoznika ne može se smatrati zlouporabom vladajućeg položaja na tržištu, odnosno sprječavanjem pristupa tržištu, smatra Vijeće.
Međutim, Vijeće ističe da hrvatski propisi koji trenutno uređuju ovu materiju nisu usklađeni sa zakonodavstvom Europske unije, gdje se za obavljanje usluga cateringa poduzetnicima omogućava potpuno slobodan pristup tom tržištu i neovisnost o izravnom ili neizravnom nadzoru od strane zračnih luka.
Vijeće je također ocijenilo dopuštenom koncentraciju koja nastaje stjecanjem prevladavajućeg utjecaja tvrtke Billa Nekretnine d.o.o. nad tvrtkom Minaco iz Našica.