FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Al-Jazeera među najutjecajnijim svjetskim brandovima u 2004.

Autor: ;mtro;
NEW YORK, 31. siječnja 2005. (Hina/AFP) - Katarska satelitskatelevizija al-Jazeera zauzela je peto mjesto u poretku brandova kojisu imali najveći utjecaj u svijetu u 2004. godini, objavio je uponedjeljak specijalizirani internetski magazin Brandchannel.
NEW YORK, 31. siječnja 2005. (Hina/AFP) - Katarska satelitska televizija al-Jazeera zauzela je peto mjesto u poretku brandova koji su imali najveći utjecaj u svijetu u 2004. godini, objavio je u ponedjeljak specijalizirani internetski magazin Brandchannel.

Prema anketi provedenoj među čitateljima tog magazina, najutjecajniji brand na svijetu prošle godine je tvrtka Apple, koja je na prvom mjestu zahvaljujući fenomenalnom uspjehu iPod-a. Na popisu se dalje nalaze Google, najkorišteniji internetski pretraživač, švedski lanac namještaja Ikea i lanac kafića Starbucks.

Katarska tv-mreža osnovana 1996. dobila je međunarodni ugled praćenjem rata u Afganistanu u jesen 2001. i zatim objavljivanjem video ili audio snimaka šefa al-Qaide Osame bin Ladena, ili iračkih radikalnih skupina.

Al-Jazeeru, kojoj je zabranjen rad u Iraku početkom kolovoza prošle godine, često kritizira američka administracija koja nije sklona njezinom praćenju događaja u Iraku i na Bliskom Istoku, i drži da je izazvala antiameričko raspoloženje.

(Hina) xtm ydv

An unhandled error has occurred. Reload 🗙