Operativna dobit dosegnula je 1,6 milijardi eura, nakon lanjskih 488 milijuna, ponajviše zbog mjera za smanjivanje troškova. Prihodi od prodaje dosegnuli su 30,3 milijarde eura prema lanjskih 29 milijardi eura.
Prošla je godina bila "godina velikog napredovanja", u kojoj se Philips fokusirao na operativne rezultate i upravljanje troškovima, rekao je njegov izvršni direktor Gerard Kleisterlee.
Kompanija je postigla 498 milijuna eura neto dobiti u četvrtom tromjesečju 2004. što je više od očekivanja analitičara, ali i manje od 598 milijuna dobiti iz istog razdoblja godinu dana ranije.
S predstavljanjem novog branda "Sense i Simplicity" kompanija je kreirala jedinstvenu i drugačiju poziciju na tržištu. Poduzela je tako važan korak u implementaciji svoje strategije transformacije u istinski tržišno poticanu kompaniju koja se bavi zaštitom zdravlja, tehnologijom i lifestyleom, rekao je Kleisterlee.